ISO 9001-менеджмент якості

//ISO 9001-менеджмент якості
ISO 9001-менеджмент качества

ISO 9001-менеджмент якості
Понад мільйон сертифікованих компаній у всьому світі скористалися перевагою використання відомого стандарту ISO 9001 як інструмент управління своєю компанією і поліпшення своєї діяльності. Стандарт містить вимоги до якості процесів і сталого розвитку, які можуть застосовуватися по всьому світу.
Сім принципів управління якістю забезпечують орієнтацію для централізованого і систематичного управління організацією, а також забезпечення постійного поліпшення. Перший з семи принципів менеджменту якості вимагає послідовної орієнтації на замовника, яка є найбільш важливим фактором комерційного успіху.

переваги
• Завоювати довіру Замовників
• Підвищити задоволеність Замовників
• Стимулювати мотивацію співробітників
• Чітко розподіляти відповідальність персоналу
• Приймати рішення, ґрунтуючись на фактах
• Впроваджувати результативні процеси організації
• Мінімізувати ризики і сприяти можливостям
• Ініціювати постійне поліпшення
• Економити час і скоротити операційні витрати
• Запобігати, а не виправляти помилки
• Поліпшити імідж компанії
• Скоротити інформаційні прогалини
• Завчасно реагувати на мінливі умови ринку
Сертифікат ISO 9001 є базовим свідченням високого рівня менеджменту, має авторитет у всіх розвинених країнах.

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.